Kanske, kanske slut på strul

Lite uppdatering bara…

Ja, jösses Amalia….

Jo, med Kalle blir det nog bra. Herriot var nöjd med återbesöket och tänkte minsann inte skriva ut någon annan dunderhonung. Nu får jag bara använda vaselin och massera. Punkt. Han var så nöjd med långturerna i Hågadalen. Mjukt men mycket ska det vara.

Bilder tog jag med teflonen men den har jag ju inte lärt mig än, så ni missar dagens kaka med blåbärsfluff på….

Sen har min bank stängt (lagt ner)  i byhålan och jag har inga pengar att betala kvarskatten på 22 000…  (fast thaimassagen i f d nordealokalerna kunde jag ha nyttjat förstås….).

Som tur var fick jag tag i min bankman som nu flyttat till  Uppsala och som guidade mig vidare så nu klarade det sig visst. Tänk er mig annars travandes fram på gågatan i stan… i gummistövlar… nääääääe, det finns inte.

Visst finns det en schimpansart som bara äter gräs… tror att jag ska testa framöver. Tänk vad roligt det vore om allt var lätt!

Nu ska Kalle bli tassbra. Fokus ett. Ankan är fokus två, men rätt van är jag ju med hennes ”valpar”.