Bara mycket pyttelite å så ”Tosca”!

P1260752

Ett häääärligt svalare väder och de de flesta bilderna får vila. Här bara en Krå – precis som så ofta. Även Ka kom förstås…

P1260747

Inte bara jag tycker om marsipanrosor.

P1260782

En nödvändig inköpstur (allt jag glömde sist, nu är bara lite glömt kvar…) och Kaspar kom glatt och inspekterade, som alltid.

P1260789

Han blev inspekterad tillbaka!

P1260794

”Ska vi gå och käka, äntligen?”

P1260762
Roligast idag var att jag såg Tosca!!! Jomenvissst… Alldeles galna alternativsvar på tipspromenaden… För Tosca är då allt annat än torkat gräs! Det ser ju vem som helst att just Tosca här är huvudperson. Alldeles fel frågeställning och svarsalternativ hade de. Mycket konstiga! Tosca nämligen den finemangigaste briard jag känner till.

Rätt svar är alltså: 1. Tosca. X. Tosca. 3. Tosca.

Hur svårt kan det vara?! Va, va, va???!!

Ta inte illa upp, Cornelia. Skylten gjorde min dag! ❤ Tosca är alltid finast, bäst och det underbaraste som tänkas kan.

